Monday 13 November 2017

Get Rik Trading Alternativer


Hvordan vanlige investorer plutselig blir rike på opsjoner En kraftig investeringsverktøy8230 når det eksklusive domenet til de mest erfarne high-risk-forhandlerne8230 nå gir millioner av vanlige investorer rekordresultat 8212 selv under et av de rockeste markedene på rekord. Jeg snakker om opsjonshandel. Det er riktig. Myten om at opsjonene er for komplekse, for forvirrende og for risikable for den gjennomsnittlige investor, er endelig avslørt. Ferdig, alternativene kan skape en kontant ku i alle porteføljer 8211 og raskt. Lær de hemmelige strategiene for trygge handelsalternativer. Få Guide til valg av alternativer, en GRATIS 50-sideguide fra en av de mest solgte alternativforfatterne i USA. Den er gratis. Vurder saken om SPDR Gold Trust (NYSEArca: GLD). I januar 2011 handlet GLD-aksjer for rundt 130. Du kunne ha gått lenge GLD ved å kjøpe 100 aksjer. Du har gjort det bra 12 måneder senere, var GLD trading på 160, og dine 100 GLD-aksjer var verdt 16.000. Det er en fin 23,7 gevinst. Eller du kunne ha brukt alternativer. La oss si, i stedet kjøpte du en januar 2012 135 samtale. (Et anrop er bare en innsats på prisen på GLD som går opp fra 130 det samme du gjør ved når du kjøper aksjen.) I januar 2011 handlet samtalen klokken 9.00. Så du ville ha brukt ca 900. Likevel ved utløpsmåneden, hadde prisen steget til 28.00, slik at opsjonskontrakten du kjøpte var verdt 2.800. Det er mer enn 300 gevinster på samme prisflyt av GLD. Det er muligheten til alternativer. Det er grunnen til at berømte Wall Street-investorer som John Paulson og andre har gjort millioner selv i vanskelige markedsforhold. Og hvorfor vanlige investorer hopper nå også på denne vognen. Rekordfortjeneste gjøres med opsjonshandel. Lær de hemmelige strategiene og alle måtene å unngå risiko i denne gratis, trinnvise opsjonsguiden. for å få en gratis kopi. Alternativekspert Michael Thomsett sier at det er en Wall Street myte at opsjonshandel er for komplisert og for risikabelt for den gjennomsnittlige investor. Alt du trenger, sa han litt god informasjon8230 og en følelse av hvor markedet går. Det er ingen grunn til at du ikke bør gripe din andel av rekordresultatet. Tilsynelatende er millioner av ordinære investorer allerede enige8230 I løpet av fem korte år mellom 2005 og 2010 har volumet i opsjonshandel tredoblet, noe som gjør det til verdens raskest voksende markedssegment. Alternativer blir til og med handlet på hundrevis av ETFer og indekser. Ikke lenger blir de sett på som eksotiske, høyrisiko og umulige å forstå. Sannheten er at opsjonene har gått vanlige. Hva har endret Hvordan ble alternativene plutselig blitt toppspillet for den vanlige mor og pop-investor Myth Busting Dagens investorer er mer informert om kraftige strategier. De innser nå at opsjonshandel er mindre risikabelt enn de opprinnelig trodde. Noen strategier reduserer selv risikoen. (En populær strategi fortjener faktisk om aksjen din går opp eller ned.) Enkel tilgang En fyr som sitter foran sin stasjonære PC eller iPAD, har like mye tilgang til markedet som Wall Street store parykker som pleide å hjørne dette markedet. Økt markedsvolatilitet De volatile markedene de siste årene har skremt mange investorer helt ute av markedet. Options trading lar dem være i 8211 og faktisk tjene store penger fra alle svingene. I dag, ved hjelp av noen få ferdigheter, kan vi vanlige folk dra nytte av de store fordelene alternativene markedet tilbyr, sa Thomsett Editors Note. Det er ingen grunn til at du ikke bør gripe din andel av disse fortjenesteene også. Spesielt når du forstår lavrisiko, høy potensial side av alternativer. Gå her for å få en gratis kopi av guideboken. Det vil gå deg gjennom alt 8211 fra muttere til bolter 8211, inkludert trinnvise instruksjoner for å gjøre noen fantastiske gevinster. Rundt på nettet 2 eksplosive nye valg for deg Money Morning Executive Editor Bill Patalon har gitt sine lesere så mange som 45 vinnende anbefalinger i så lite som sju måneder. Men se hva hes gjør nå. Som du vil se, oppdaget regninger to eksplosive nye plukker. Og han vil gi dem til alle nye abonnenter. Vent til du ser hva som er på lager for disse selskapene. Bare klikk her, og du vil umiddelbart forstå. Kan du få rik fra handel binære alternativer Du kan få rik handel binære alternativer, men de fleste vil ikke. Din evne til å være vellykket handel binære alternativer, avhenger av din evne til å bygge og opprettholde en vellykket handelsstrategi. Handelsavkastning over tid til slutt kommer ned til disiplin og din vilje til å tilpasse seg ettersom markeder forandres. De fleste har ikke den dedikasjonen som trengs for å bli rik fra handel, eller don8217t bruker de riktige verktøyene og strategiene. Bare gjennom hardt arbeid og en systematisk tilnærming vil du gi deg selv en sjanse til å lykkes. Hvis du er i stand til å handle lønnsomt på en systematisk måte, er himmelen grensen når det gjelder hvor mye penger du kan gjøre. Komme i gang med binære alternativer SignalsRobots Hvis du ikke vet hvordan du kommer i gang med binær opsjonshandel, eller hvis du har prøvd det, og du har hatt noen fortjeneste ennå, bør du prøve en binær alternativrobot (it8217s gratis). I utgangspunktet vil signalleverandørene eller binære alternativrobotene gi deg opptil 70-80 nøyaktig prediksjon om prisen på en eiendel vil gå opp eller ned. Følg disse tre enkle trinnene for å tjene mer penger med binær alternativer trading: OptionRobot Auto-Trading Robot OptionRobot den beste binære alternativ trading robot. Denne programvaren er gratis hvis du registrerer deg hos en av de anbefalte meglerne. Gjennomsnittlig nøyaktighet på 83 Minimumsinnskudd er 200 Mange meglere å velge mellom (inkludert USAUCA-forhandlere) Hvis du fortsatt er usikker, kan du lese Alternativ Robot gjennomgang. Nøkkelen til å bli velstående fra trading binære alternativer er å ha en høy nok vinnende prosentandel for å opprettholde lønnsomhet over et stort antall bransjer. Etter at du er i stand til å handle profittabelt, øker du bare størrelsen på handlene dine, og størrelsen på inntektene dine øker også. Hvorfor It8217s Vanskelig å bli rik fra Day Trading Å bli rik fra dagens handel er en av de vanskeligste tingene for folk å gjøre. Det er flere grunner til at dette er tilfelle, og det blir stadig vanskeligere over tid. Datamalgoritmer har tatt bort mange kortvarige ineffektiviteter i markedene. Dette er de samme ineffektivitetene den dagen handelsmenn brukte til å utnytte for profitt. Aksjemarkedstransaksjoner skjer i en fraksjonert markedsplass. Alle transaksjoner pleide å finne sted på New York Stock Exchange. Traders kjente kjøpet for å selge forhold på bøkene, og kunne gjøre relativt rimelige spådommer basert på ordrebeholdningen. I dag skjer transaksjoner hovedsakelig over ECN-markeder og mørke bassenger. og til og med NYSE bruker nå et elektronisk ordreavstemningssystem. Hvis en næringsdrivende bruker binære alternativer som deres handelsinstrument, må de vinne på mer enn 50 av sine handler for å være lønnsomme (forutsatt at alle stillinger er like store). Binære alternativer er designet med ideen om at en megling på aggregat vil ha 50 vinnende handler og 50 tapende handler for å kjempe med, og dermed gjøre dem penger over en stor utvalgsstørrelse. En forhandler trenger et system som opprettholder en vinnende prosentandel nærmere 60-tallet for å forbli lønnsomt. Fordi en næringsdrivende trenger en høy vindende prosentandel med binære alternativer (eller de trenger å holde tapene små når de handler andre verdipapirer), krever handel en utrolig mengde disiplin. Dette er ekstremt vanskelig for de fleste mennesker å opprettholde i lange perioder. Som en profesjonell daghandler vil fortelle deg, kan et lite bortfall i disiplin føre til et stort tap av penger. It8217s fortsatt mulig å få rik handel Binary Options Selv om det er ekstremt vanskelig, er it8217s ikke umulig å bli rik fra handel binære alternativer. Binære alternativer betaler ofte 70 til 90 over handelsstørrelsen til en vinnende handel. Med det slags potensial er det selvsagt mulig for folk å bli rik. For å bli rik, er det noen viktige skritt som du må ta. Bygg en strategi ved hjelp av en demo-konto Det er svært viktig for handelsmenn å ha en demo-konto slik at de kan teste og bygge strategier i et sandkassemiljø. Med en demo-konto har en handelsmann muligheten til å eksperimentere uten å miste noen ekte penger. Først etter at en pålitelig strategi er utviklet, bør handelsmannen flytte strategien fra demomiljøet til det virkelige pengemiljøet. Hvis du sliter med å bygge en strategi, bør du vurdere at det er 3 hovedretninger som en næringsdrivende kan ta. Leser markedet. Dette innebærer å se på aksjelagerene på bøkene og se på utskriftene (eller båndene) på et aksjemarked. En næringsdrivende forsøker å lese retningen til den fremtredende ordreflyten, og måten markedet handler hver bestemt dag (det vil si at en aksje sliter med å stige selv om SampP 500 går opp). For å utvikle et markedsleses må du ha gode datafeed som viser utskrifter på alle ECN-markeder, mørke bassenger og alle bestillingsbøker. Du må da se individuelle aksjer, samt hele markedet veldig tett over tid for å forstå hvordan ulike faktorer påvirker hvordan det beveger seg. Bruk av tekniske indikatorer. Dette er en populær metode med mange handelsfolk. Mange begynner med å bruke indikatorer som MACD, Fibonacci-forhold, den relative styrkeindeksen eller glidende gjennomsnitt. Mer avanserte stokastiske eller Elliot wave indikatorer kan også brukes. Uansett hva du bruker, må du sørge for at du bruker den til et lager der indikatoren passer bra (ikke hver indikator fungerer for hver bestand). Det er også visse markedsforhold som gir seg til visse indikatorer bedre enn andre. For å tjene penger med indikatorer trenger du fortsatt å teste og finpusse strategien din for å bruke ulike indikatorer på ulike tidspunkter. Bruke et handelsindikatorverktøy. Noen selskaper legger programvare ut som gir kjøp og salg av signaler til handelsfolk. Som en indikator virker disse ikke hele tiden, men kan fungere godt under bestemte tider eller markedsforhold. På hvordan vi handler anbefaler vi markedsklubben. Du kan registrere deg for en gratis prøveversjon ved å klikke på automatisk handel indikator på menyen. Uansett hvilken metode du i siste instans bruker, sørg for at du tester og finjusterer den i et demo-kontormiljø. Først etter at du kan vinne pålitelig i demo-miljøet, bør du flytte strategien din til en 8220live8221-konto. Skala opp størrelsen din jevnt Hvis du er i stand til å utnytte en lønnsom strategi, må du øke størrelsen på handelen din jevnt. Det er viktig at du ikke øker størrelsen ved store hopp (du vil ikke ha noen tap for å tørke ut hele kontoen din), men du vil sørge for at du øker størrelsen på handelen din kontinuerlig. Hver handelsmann må akseptere at ingen strategi vil være effektiv for alltid. Hvis du har en strategi som er effektiv, må du dra nytte av det så mye som mulig, så lenge det varer. Du vil ikke bli rik ved å ta små handler, men hvis du er i stand til å øke din handelsstørrelse nok, har du muligheten til å bli rik. Opprettholde en positiv holdning gjennom tap Hver handelsmann skal oppleve noen tap, uansett hvor gode de er. Det er veldig viktig å holde seg i en positiv ramme selv under vanskelige tider. En positiv holdning hindrer deg i å savne vinnende handler som presenterer seg for deg i fremtiden. Det forhindrer også selvdestruktiv atferd som mange handelsmenn tillater seg å engasjere seg i (hensynsløs handel). For tips som styrer dine følelser mens handel leser her. Anerkjenn når strategien ikke lenger fungerer, og vær rask å tilpasse Mange handelsfolk som pleide å ha en arbeidsstrategi, gjør feilen ved å holde seg til samme strategi selv etter at den ikke lenger er lønnsom. En vellykket handelsmann vil innse når deres strategi trenger en justering og stoppe handel. Husk at å miste penger ved handel er mye verre enn ikke å handle i det hele tatt. Hvis din strategi ikke lenger er lønnsom, må du slutte å handle umiddelbart og gå tilbake til sandkassen (demo-kontoen) og enten justere din eksisterende strategi eller utvikle en ny. Vellykkede forhandlere spilder ikke tidshandel med en tapende strategi. Handel bare med en vinnende strategi. Vil du bli rik Det er helt opp til deg. Mens det er enkelt, er det utallige eksempler på handelsmenn blitt svært rike fra markedene. Binære opsjonshandlere er ikke noe unntak. Nøkkelen er å utnytte enhver sikkerhet og enhver strategi så fullt som mulig. Opprettholde streng disiplin, positiv holdning gjennom oppturer og nedturer, og utvikle en vinnende strategi. Hvis du gjør dette, kan du bli rik. Begynn å handle med Tropical Trade, en av de mest pålitelige binære opsjonsmeglerne, og få 5 Risk Free Trades: Hele veien opp til det million dollar market er det mindre mål - hvis jeg bare kan gjøre det til 100k. Hvis jeg bare kan nå til quotxquot. Det er mange tankegangsendringer i hverdagen, som når jeg tøver med å kjøpe noe tilsynelatende minimal, som noen få hundre dollar eller ute til middag med kjæresten og ser på å få en flaske vin, stopper jeg og tenker til meg selv i dag på bare noen få timer. Få vinen. En million dollar isn039t så mye penger, egentlig. Jeg har en ekte jobb og handel på siden, noe som er hvordan jeg har samlet disse pengene. Da kontoen min bare startet, lagde jeg store all-in-spill på handler, noe som gjorde 17k, 19k på en dag et par ganger, men da har også noen massive tapedager, 10k ned dager. Den emosjonelle berg-og dalbanen er ikke å være undervurdert, selv når du bruker penger du har råd til å tape. Det er vanskelig på deg 247 når du har penger på linjen, spesielt i alternativer. Hvis du har en 15k opp dag en dag og neste dag kaster du 10k på en dårlig handel, garanterer jeg deg vant, tror jeg quote, jeg har fortsatt gjort 5k denne uken. Oh nei, du vil bli som jeg bare mistet ti tusen dollar. Når du klør for hver dollar i handel, får du ikke de positive tankene, stol på meg. Nå, med en 7-sifferbalanse I039m mye mer konservativ. Jeg handler fortsatt bare om alternativer, men mine mål er mer som å prøve å rydde 5k i uken i stedet for å slå et hjem som kjører hver handel. Jeg har en quotrealquot tech dag jobb, men don039t regner med handelsinntekt som noe jeg kan være sikker på, og I039m ikke lagrer det quotequot noe spesielt, men I039m ikke bruke det heller. Så for å svare på spørsmålet ditt, har det gitt meg både komfort og tillit til livet - det gjør meg ikke en rykk, men det får meg til å gå gjennom livet litt lettere å vite at hvis min virkelige jobb blåste opp, har jeg betydelige besparelser jeg kan falle tilbake om nødvendig. Et annet faktum - I039ve har bygget opp dette på bare noen få år, og det er ikke vanlig, men jeg har aldri trukket seg tilbake for å betale skatt. Opprinnelig gjorde jeg det for å hjelpe til med å kjøpe en bil. Da hadde jeg så mye arbeid inn i det at jeg ikke ønsket å tilbringe noe av det, og det var bare slags holdt, og jeg hadde aldri splurged og kjøpt noe med de pengene. Min virkelige jobb er en flott en, og jeg har en veldig behagelig inntekt fra det, så jeg har vært heldig, ikke å måtte slite, men å vite at jeg har at besparelsene sikkert senker stressnivået i andre deler av livet. Og jeg har lært meg ikke å snakke om det med noen, spesielt på jobb eller hvor som helst det kanskje kunne komme sjalusi. Når folk vet at du har en stash, endrer de sin mening av deg og sjelden til det bedre. I beste fall hyrer de deg for markedsrådgivning og I039m ikke en finansiell planlegger, og hvis du mister penger, vil du fornærme meg, uansett hva du sier ellers, og hva og hvordan jeg handler isn039t skal kartlegges til alt du gjør med 401k. Det er også en livsstils sak og ikke for alle - I039m opp mens det er fortsatt mørkt om morgenen, går over pre-markedet, våkner opp midt på natten for å sjekke futures osv. It039 er ikke et sett og glem det livsstil , må du være på den hver dag og i stand til å handle eller foreta nødhandler basert på hendelser fra hvor som helst i verden 247. I039ve gjorde 40k sitte på stranden i Mexico på bursdagen min og mistet 30k fordi jeg var i et viktig arbeid møte og couldn039t bli gratis. Jeg hadde kjærester forlatt meg fordi stressnivået mitt var gjennom taket og jeg var ikke morsom å være til tider. I039ve mylte mye, jeg gjør fortsatt rundt 1800 handler i året, og jeg holder aldri i mer enn noen få dager, og aldri legger mer enn 15 på risiko selv om jeg bare handler alternativer. I039m sjelden selv holder over natten nå så vanligvis på slutten av dagen I039m sitter i alle kontanter og i stand til å gå bort. Det er en ensom hobby, jeg pleide å sosialisere mer med andre handelsfolk, men jeg har lært at de er mer distraherende enn hjelpsomme og trekker meg av min egen handelsplan, så jeg pleier å gjøre alt i isolasjon. Jeg lever en fin livsstil, men det er basert på min arbeidsinntekt, ikke handelsinntekt. Dette er ikke min første tur, jeg tilbrakte om to års handel da markedet først tanket og mistet omtrent 120k på grunn av ikke å håndtere tap på riktig måte, bli følelsesmessig knyttet til handler, ikke booking gevinster fort nok, etc. Jeg tenker nesten deg må blåse opp en gang for å lære å spille spillet. Men igjen er en million dollar dessverre ikke så mye penger lenger, men det er et flott redeegg for å gi deg selvtillit - ikke å være en rykk, men å vite at hvis du faller, kan du kyst for en stund. Bare fortell noen om hva du har laget. 21.9k Visninger middot Vis Oppvoter middot Ikke for reproduksjon Ingenting mye i tillegg til å ha økonomisk frihet. Jeg startet virtuell handel og investerte på 14, investerte ekte penger på 18 med en startkapital på 23K. Selvfølgelig konstruerte jeg min egen portefølje i et forsøk på å slå markedet som en gal gal mann mens jeg klarte å håndtere mine egne formelle studier. Selv nå studerer jeg fortsatt (jeg tar økonomi nå, slik at trykket er mye mindre sammenlignet med når jeg studerte ikke-relaterte fag som kjemi og biologi) mens jeg overvåker min investering og handel. Men virkelig, du føler deg ikke så mye annerledes selv når nettoverdi øker og ditt realiserte resultat øker. 534 Visninger middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Bob Baerker. Investor i nesten 40 år. Trader for fortid 17 også. Jeg fikk ikke rik investering og handel, men det gjorde det mulig for meg å sikre min økonomiske fremtid og pensjonere ung. Det tok tiår med arbeid, ikke en øyeblikkelig tilfredstillingsmetode for ting. Handelsmuligheter som 20082009 kommer sammen omtrent en gang et tiår. Selv om jeg satte på 16 timers dager, som å sole Alpene, var det en av de mest morsomme tingene du kan gjøre med klærne på. Det er et rush å vite at du har nådd det punktet hvor du kan slå systemet, og det var på grunn av år med dedikert innsats. Og nei, jeg har aldri hatt betydelige tap i 3 tiår med markedsinvolvering. 1.8k Visninger middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon

No comments:

Post a Comment