Thursday 16 November 2017

Gps Trading System


Den beste navigasjon GPS-enhetene i 2017 Hvordan kan en navigasjon GPS hjelpe deg De beste artister i vår gjennomgang er Rand McNally Overdryve. Garmin DriveSmart 70LMT Gullprisvinneren. Sølvprisvinneren og Garmin nuvi 2589LMT. Bronseprisvinneren. Herersquos mer om å velge en navigasjon GPS for å møte dine behov, sammen med detaljer om hvordan vi kom fram til vår rangering av 10 produkter. Navigasjon GPS-enheter er små, bærbare enheter som kan gi deg nøyaktige og spesifikke retninger, selv i områder uten celle. De er overlegen smarttelefonapplikasjoner, da de ikke bruker data eller beskatter smartphonersquos-batteriet. Enten du trenger enkle veibeskrivelser til et jobbintervju eller trinnvis navigasjon på din bilferie over hele landet, hjelper de beste GPS-enhetene deg til å komme deg effektivt, og de kommer med en håndfull tilleggsfunksjoner som kan gjøre kjøre morsommere. Du kan skrive inn eller, med noen premiummodeller, snakke høyt ønsket destinasjon, og det vil gi deg sving-for-sving retninger. Alle enhetene vi testet, gir også en visuell tilnærming av reisen din, og viser deg en representasjon av veien din nåværende, og ting som kommende svinger, din nåværende hastighet og tid og avstand som gjenstår til du når destinasjonen. Navigasjon GPS-enheter festes vanligvis via en sugekopp til frontruten eller dashbordet, og trekker strøm fra et internt batteri eller en sigarettenneradapter. I motsetning til permanente GPS-enheter i dash navigasjon, kan du bare koble fra en bærbar GPS og flytte den fra bil til bil, eller skjule den i hanskerommet eller posen hvis du er bekymret for tyver. I motsetning til en smarttelefonnavigasjonsapp, må du donutsquot være i et område med celle service for å få veibeskrivelse fra GPS-enheten din. Dette skyldes at disse enhetene kommer med forhåndslastede kart i minnene og får plasseringsinformasjon direkte fra GPS-satellitter, som har bedre dekning og mer presisjon enn mobiltelefonleverandører gjør. For å lære mer om automatiske GPS-enheter, sjekk ut våre ekstra artikler eller tilbakemeldinger om de 10 beste bil GPS-enhetene på markedet. Hvert GPS-system som vi har vurdert, blir forhåndslastet med kart over USA. De har også micro-SD-kortspor som du kan sette inn ekstra kartkort, ellers kan enheten gi deg muligheten til å laste ned flere kart for andre nordamerikanske regioner, som Mexico, Canada og Puerto Rico. Å ha forhåndslastede kart gjør at du kan reise med fred i at yoursquoll kan ha navigasjon, selv om du er i et område uten celle. Det er også viktig at du ser etter en GPS med levetidskortoppdateringer. Dette betyr at hvert år, eller noen ganger opp til så mange som fire ganger per år, kan du gå inn på manufacturerrsquos nettside og laste ned oppdaterte kart slik at du alltid bruker den mest oppdaterte rutingsinformasjonen. De fleste GPS-basismodeller har ikke denne funksjonen, men for en liten prisøkning kan du enkelt velge en modell som automatisk oppdaterer alle kartene for deg. Automatisk reroute er en viktig funksjon som finnes på hver anstendig bil GPS. Hvis du tar feil vende, eller hvis det er en vei eller konstruksjon, bør enheten beregne ruten din basert på din oppdaterte posisjon. En fartgrenseindikator er en annen viktig funksjon. Enheten forteller deg ikke bare hastigheten dinsquore reiser på, men også fartsgrensen på veien din. Noen enheter har til og med et lydvarsel som vil varsle deg om din hurtige fart. Dette kan hjelpe deg med å unngå hastighetskort forårsaket av å informere deg om hastighetsbegrensninger på veier som du ikke kjenner til. Yoursquoll vil også sørge for at GPS-en har et kraftig batteri, slik at det kan fungere selv når du kobler fra, eller hvis bilen din ikke gjør det mulig å lade gjennom et stikkontakt. De fleste enhetene i vår sammenligning kan kjøres unplugged i opptil to timer, selv om det er noen alternativer nær toppen av vår linje som kan løpe lenger. De beste GPS-navigasjonsenhetene har en rekke funksjoner som, men ikke nødvendigvis, forbedrer navigasjonsopplevelsen betydelig og gjør det jevnere en overordnet. Den viktigste av disse er taleaktivert navigasjon. Dette er en av de største fordelene smarttelefoner har historisk hatt over dedikerte GPS-enheter fordi itrsquos mye raskere enn å skrive i en destinasjon. Flere modeller vi har vurdert har denne funksjonen. I tillegg er 3D-kart en spesielt hjelpefunksjon hvis du kjører ofte i byer. Tall bygninger, broer og andre gjenstander er modellert i tre dimensjoner, noe som gjør dem mye enklere for deg å gjenkjenne enn de er på et tradisjonelt todimensjonalt kart. De fleste modeller har allerede denne funksjonen. En annen premium-funksjon som du bør se etter, er en innebygd trafikkmottaker. Dette gjør det mulig å sjekke trafikkforhold uten å måtte konsultere smarttelefonen din. Navigasjon GPS: Hva vi testet, det vi lærte De to viktigste tingene vi evaluerte gjennom vår testprosess, er hvor nøyaktige og responsive GPS-enhetene var, og hvor enkle å bruke de var. Vi testet GPS-enhetene ved å kjøre rundt på landlige og bygater samt motorveien, og planlegger flere stopp underveis. Vi lette etter enheter som ga tydelige veibeskrivelser med stor varsel, som ga tydelige bilder på skjermen, som varslet oss til trafikk, og som viste en rekke interessepunkter som bensinstasjoner, restauranter og hoteller. Vi noterte også hvor enkelt det var å navigere i grensesnittet, samt hvor enkelt det var å skrive inn en adresse og begynne å navigere. Navigasjon: De flere verktøyene er bedre Det må være viktig å ha de flotte tilleggene, brukervennlighet er den viktigste funksjonen som GPS-navigasjonen kan ha. En enhet kan være pen å se på, eller hevde at du kan sende en tekstmelding via Bluetooth med smarttelefonen din, men hvis den ikke er intuitiv, gir doesnrsquot rikelig med trinnvise anvisninger eller gjør det vanskelig for deg å skrive inn en adresse, det er ikke verdt prisen. De beste bil GPS-enhetene bruker krystallklare ikoner og etiketter som gjør det enkelt å velge en handling, og har også enkle destinasjonsadresseinngangsmuligheter. Bortsett fra å ha et intuitivt og kompatibelt grensesnitt, er den neste viktigste funksjonen for navigasjon GPS stemmeavtale. Poking rundt på en GPS-enhet er ikke annerledes eller mindre farlig enn teksting under kjøring, så en enhet med stemmeaktivert navigering er et klokt valg. En god GPS bør også fortelle deg hvilken vei du skal kjøre inn, og hvilken yoursquoll må være i når du gjør en sving eller utgang fra motorveien, samt å vise et visuelt kjørefeltbilde på skjermen til enhver tid slik at du har nok av Tid til å komme til den banen uten å føle seg rushed. Noen enheter sporer og viser også fartsgrensen på veien din kjører på, noe som er spesielt nyttig når du kjører i et ukjent område. Design: Store skjermer og batterier er påkrevd Det gjennomsnittlige omfanget av skjermstørrelse for GPS-enheter er 3 til 7 tommer, målt diagonalt. Mens mindre enheter kan lagres enkelt i vesken eller hanskeskrengen, gjør større skjermer det enkelt å se navigasjon og andre alternativer med et blikk mens du er opptatt av å kjøre. I tillegg, mens du kjører på motorveien, så snart en passende utgang nærmer seg, vises et stort visningsvarsel på skjermen. Fordi dette tar opp omtrent en tredjedel av skjermen, har en større skjerm at du enkelt kan se det visuelle varselet mens du fortsatt ser annen informasjon. I tillegg har de beste GPS-skjermene en oppløsning på minst 480 x 272 piksler, men høyere oppløsning ndash som de som over 800 x 480 piksler gir deg et skarpere bilde som er enklere å se på et øyeblikk. Bare ett produkt i vår sammenligning, OverDryve, har en ekte HD-skjermoppløsning, 1280 x 800. Hvis mulig, bør du velge en kapasitiv berøringsskjerm over en resistiv en. Kapasitive skjermbilder er flotte å ha fordi de er svært nøyaktige og sensitive, og de gjør det mulig å foreta pinch-to-zoom-bevegelser akkurat som du ville ha på en moderne smartphone, og du kan ikke få dem med resistive berøringsskjerm. Fordi kapasitive skjermer svarer på den elektriske ledningsevnen til huden din, må du donutsquot trykke hardt på skjermen for å få en reaksjon. Resistive skjermer, derimot, stole på stumt trykk, slik at du kan bruke noe objekt å berøre skjermen, for eksempel en penn eller finger, selv med hansker på. Disse skjermene krever mer kraft for å få en reaksjon, og de har vanligvis langsommere reaksjonstider. Resistive skjermer har lavere oppløsninger enn kapasitive skjermer og vanligvis kan du få så lys. Vurder bilen din og dine personlige behov og veid dem mot den forventede batterilevetiden til hver GPS-enhet. Mens alle enhetene vi testet kommer med DC-adaptere, som lar deg slå dem på ved å plugge dem inn i bilen, har ikke alle bilene denne funksjonen. I tillegg kommer ikke alle GPS-enheter med en USB-kabel som gjør det mulig å lade dem via dataport eller stikkontakt. Så vurder hva du må jobbe med og om en enhet er kompatibel før du kjøper. Hvis bilen din jobber med en DC-adapter, vil yoursquoll velge en enhet med lang batterilevetid. Hjelp forsterker Support: Få hjelp når som helst, hvor som helst Hvorvidt produktet er en sitron, eller du kan finne ut hva en bestemt knapp gjør, bør du enkelt komme i kontakt med produsenten på en eller annen måte for å få problemet løst. Alle produsentene som er omtalt i vårt sammenligningstilbud, tilbyr minst to måter å kontakte kundesupportteamet direkte, og noen få til og med har tre ndash-live chat, e-post og telefon. De har alle online informasjonsressurser tilgjengelig, for eksempel veiledninger, brukerhåndbøker og vanlige spørsmål. Alle disse produktene leveres med en års garanti. Våre hands-on testing er designet for å simulere typiske, virkelige erfaringer med produktet. For våre tester på navigasjon GPS kjøpte vi enhetene akkurat som en forbruker ville. Produsentene har ingen innsats på testmetoden vår, og våre rangeringer blir ikke delt med dem før publisering. Navigasjon GPS: Våre Bedømmelse og Anbefalinger Tre produkter i vår gjennomgang steg opp over resten ndash Rand McNally OverDryve, Garmin DriveSmart 70LMT og Garmin nuvi 2589LMT. Deres kraftige evner til å navigere effektivt og nøyaktig, så vel som deres brukervennlighet og generelle design, er det som vant oss over. Rand McNallyrsquos OverDryve overgikk alle andre enheter vi testet på grunn av sin intuitive design, effektiv og nøyaktig navigering, brukervennlighet og mange andre funksjoner. Garminrsquos DriveSmart 70LMT er en nærløper til OverDryve, men skjermen med lav oppløsning og kort batterilevetid holder den tilbake. Garmin nuvi 2589LMT er vårt tredje valg. Itrsquos-funksjonslisten er nesten identisk med den for DriveSmart, men skjermen har en lavere oppløsning og er 2 tommer mindre enn de andre. Hvis sparsomhet er av største betydning for deg, er Garmin nuvi 57 et godt budsjett GPS-alternativ for deg. Koster like under 100, itrsquos på nivå med de fleste enheter i vår sammenligning i funksjoner. Den har mange viktige funksjoner, men mangler premium verktøy som skiller de beste bil GPS-enhetene fra konkurransen. Mens alle pleide å bruke kart, velger de fleste nå en dedikert GPS-enhet for å veilede dem fra sted til sted. Noen gir også funksjoner som et dash-kamera, backup-kamera, trafikkoppdateringer og værmeldinger. De jobber nesten hvor som helst siden de donrsquot krever en dataforbindelse, og du kan oppdatere dem med jevne mellomrom. Med valg for hvert budsjett, og funksjoner for alle behov, kan du enkelt finne en bil GPS-enhet som passer til din livsstil. Bidragende anmelder: Suzanne HumphriesMaritec Trust AUTOMATISK IDENTIFIKASJONSSYSTEM, AIS, AtoN, FLEET TRACK PROMOTION: COMBINER 8211 MULTIPLEXER WIFI 8211 4 NMEA KANALER Pris: USD119.00 hver (EXW, begrenset periode, begrenset lager) Dette produktet gir en lavprisløsning som kombinerer 4 x NMEA Input-porter, multiplexing inngangsdata til WiFi-grensesnitt og 4 x NMEA Output-porter. Lett å bruke webgrensesnitt som er gitt for å sette enheten opp eksternt via WIFI-grensesnittet med en Smart Phone, Tablet, iPad eller bærbar notatbok eller via Ethernet-porten på bordet. WIFI-overføringene distribuerer NMEA-data (AIS, GPS, etc.) for behandling og visning på smarttelefoner, tabletter, iPads, bærbare datamaskiner eller andre passende enheter med egnet apper eller navigasjonsprogramvare. 4 x Inputs 4 x Outputs (underlagt baudrate valg) Standard Baudrates 4800 og 38400 Andre baudrates, 1200 til 115200, brukervalgbar (opprinnelig brukeroppsett) Baudrater blir automatisk registrert 2.4GHz IEEE 802.11 n Transmisjon Strøm 20dBm (nominell) Intern antenne 11 Kanaler (2412 8211 2462 MHz) Ethernet RJ45 (konfigurasjons ekstern støtte) HDMI (fremtidig bruk) Strømforsyning: 12 24 VDC Dimensjoner (mm): 150 x 90 x 55 Temperatur: 15 C til 35 C Relativ luftfuktighet: 20 til 75 Skjermet utstyr FCC (USA) CE (Europe) IC (Canada) CMIIT (Kina) RoHS-spesifikasjoner kan endres med forhånds varsel. AIS Aids to Navigation (AtoN) Vårt nye utvalg av AIS Aids to Navigation-produkter (AtoN) tilbyr neste generasjon av elektronisk navigasjons - og driftsforbedring for styring og drift av havner, kystlinjer og vannveier. En AIS AtoN installeres vanligvis på bøyer og andre hjelpemidler til navigasjon for å gi AtoN-stillingen og kan integreres med lanterner og sensorer som vær, tidevann, temperatur og vannstrøm. AIS AtoN overfører dataene via det vanlige AIS-nettverket, slik at plasseringen av AtoN - og sensorinformasjonen kan overvåkes under alle forhold med AIS-skjerm. Et navigasjonshjelpemiddel (også kjent som hjelpemiddel til navigasjon, ATON eller navaid) er en hvilken som helst slags markør som hjelper den reisende i navigasjon, termen er mest brukt til å referere til nautisk eller luftfartsreiser. Vanlige typer slike hjelpemidler inkluderer fyrtårn, buer, tåkesignaler og dagbønner. I følge ordlisten i USAs Coast Guard Light-liste. En hjelp til navigasjon er en hvilken som helst enhet som er ekstern til et fartøy eller et luftfartøy som er spesielt ment å hjelpe navigatører til å bestemme sin posisjon eller sikre kurs, eller for å advare dem om farer eller hindringer for navigasjon. Fordeler med AIS AtoN-systemer som forbedrer kontrollen av vannveiene og sikkerheten Forbedret maritim domenebeskyttelse Nøyaktig sanntidskontroll av bøyeposisjoner under alle værforhold Dynamisk markering av skipsbaner Øyeblikkelig markering av nye farer med virtuell AtoN-projeksjonsfunksjon Automatiske varsler i tilfelle bøye eller lanternfeil Mulighet for å kringkaste miljøinformasjon (meteorologisk og hydrologisk) Maritime Domain Awareness Systems (MDA) Maritimt domenesvarslingssystemer forbedrer effektivitet, sikkerhet og sikkerhet. AIS er et stort teknologisk skritt fremover, og gir en pålitelig, globalt vedtatt kommunikasjonsplattform for å levere applikasjoner som gis mange markedssegmenter. Dette inkluderer beskyttelse og optimalisering av aktiviteter i Eksklusiv økonomisk sone (EEZ). Forbedret effektivitet, sikkerhet og synlighet med AIS I tillegg til forbedret sikkerhet og sikkerhet, brukes AIS til å forbedre operasjonell effektivitet av fartøy, havner og vassdrag, og gir lavere driftskostnader og maksimere lastfaktorer (antall fartøyer). Vårt unike 3D-skjermsystem lar deg styre og overvåke alle aspekter av et strategisk maritimt anlegg. Sikkerhet på vannet er av avgjørende betydning. AIS-enheter bidrar til å forebygge ulykker, og i en uheldig tilfeldighet kan det bidra til å sikre fartøy og mennesker blir funnet og reddet raskt. AIS støtter nasjonal sikkerhet ved å identifisere trusler mot suverene grenser og eksklusive økonomiske soner (EEZ). Arbeid med radar, AIS identifiserer skip ved hjelp av AIS mens radar identifiserer fartøy som ikke har AIS-identifikasjon og kan være potensielle trusler. Rimelig Fleet Monitoring Gjennomføring av et tilpasset fartøysporingssystem innenfor tilgjengelig budsjett for flåter av enhver størrelse. Å gi myndigheter og flåteiere kontroll over deres flåte Våre fartøysporingssystem er designet for å tilby rimelig, men garantert flåteovervåking. Bruken av flere teknologier, inkludert satellitt AIS der det er nødvendig, tillater at systemet vårt enkelt kan distribueres langs en hvilken som helst kyst, uansett tilgjengeligheten av kystovervåkingssteder, minimumskostnader, maksimal funksjonalitet. AIS forbedrer de morsomme aspektene ved båtliv AIS forbedrer sikkerheten til fritidsbåtliv og øker moroa mens du er på vannet. De potensielle farene ved kommersielle fartøy reduseres, mens informasjonen fra en AIS-transceiver vil gi interessant informasjon om vær og nærliggende skip. AIS Produkter og løsninger AIS AtoN Chronos Type 1 038 Type 3 Produktkode. Type 1: 418-0050 038 Type 3. 418-0065 Chronos er et internasjonalt sertifisert Type 1 og Type 3 AIS AtoN med verdens laveste strømforbruk. Tilbyr et komplett spekter av funksjoner, inkludert overføring av virtuelle AtoN-mål, over luftkonfigurasjon og kjetting. Kroner kan knyttes direkte sammen med lys og RACONS, og til et bredt spekter av sensorer når de er koblet til Chronos Sensor Interface-produktet (valgfritt). Den lille, tøffe kabinettet er designet for kontinuerlig, langvarig bruk i selv de mest ekstreme omgivelsene fra ekvator til polene og kan installeres i de stramme rom. Sertifisert Type 1 og Type 3 Påvist driftsikkerhet Ultra lavt strømforbruk i alle driftsformer Små størrelser for installasjon i tetteste rom Designet og produsert for de tøffeste miljøene Flere fleksible sensorgrensesnitt, kombinert med Chronos Sensor Interface (valgfritt Tilpasning Våre produkter tilbyr uovertruffen evne til å tilpasses for spesifikke applikasjoner og markeder. Ytterligere funksjoner og funksjoner kan spesifiseres og implementeres og spenner fra enkle til komplekse kryptering og meldingsfunksjoner. Sertifisering Dette produktet er fullt testet og sertifisert til relevante internasjonale standarder og produktspesifikasjoner. Som en del av OEM-tilpasningsprosessen i varemerket, kan internasjonal sertifisering overføres til varemerket ditt i løpet av få uker. AIS AtoN Chronos Type 1 038 Type 3 AtoN Funksjoner Type 1 og Type 3-alternativer tilgjengelig Støtter konfigurasjon med VDL-kommandoen Kjettingalternativ tilgjengelig Customisab le sensor interfacing Virtual AtoN-støtte Mål: 172mm x 120mm x 55mm Vekt: 350g Elektrisk 12 til 24VDC Strømforbruk: Type 1 AtoN (FATDMA) mindre enn 0,09Ahday Strømforbruk: Type 3 AtoN (RATDMA) mindre enn 0,8 Ahday med 3 minutters posisjon rapporteringshastighet Grensesnitt USB (for konfigurasjon) Koblingskobling 8211 har to funksjoner, kun en kan brukes til enhver tid: Koble til et Light, RACON og en ekstern NMEA0183-port, koble til sensorgrensesnittet (valgfritt) via Link-kabelen som følger med Sensorgrensesnitt VHF Transceiver Transmitter: x 1 mottaker. x 2 Frekvens: 156.025 til 162.025MHz i 25KHz trinn Utgangseffekt: 1W, 2W, 5W eller 12,5W Kanalbåndbredde: 25KHz Kanalstrinn: 25KHz Modulasjonsmodus: 25KHz GMSK (AIS, send og motta) Bithastighet: 9600 bs (GMSK) Mottakerfølsomhet: Isolerte analoge innganger: To ikke-isolerte analoge innganger. Område 13,75 V, 16 bits oppløsning Ikke-isolerte analoge innganger: To ikke-isolerte analoge innganger. Område 37.2V, 12 bit oppløsning Nåværende sanslus: Lyssensor, maks 5A. Måling av strømmer opptil 0,5A med 12 bit oppløsning Relédrift: En relédriverutgang, maks. Belastning 200mA ved 60VDC Miljø Driftstemperatur: -25C til 55C Vanninntrengning: IPx6 og IPx7 Dimensjoner Produktkode. Type 1. 418-0009 (TR), 418-0010 (TRS) Type 3. 418-0001 (TR), 418-0003 (TRS) Carbon er et internasjonalt sertifisert Type 1 og Type 3 AIS AtoN med verdens laveste strømforbruk . Tilbyr et komplett spekter av funksjoner, inkludert overføring av virtuelle AtoN-mål, enkel integrering med lanterner og eksterne sensorer, samt over luftkonfigurasjon og kjetting. Den herdede kabinettet er designet for kontinuerlig, langvarig bruk i selv de mest ekstreme omgivelsene fra ekvator til polene. Sertifisert Type 1 og Type 3 Ultra lavt strømforbruk i alle driftsmodusene Designet og produsert for de tøffeste omgivelsene Integrert GPS-antenne med valgfri ekstern inngang Flere fleksible sensorgrensesnitt (TRS) Påvist driftsikkerhet Fullt sett Sett tilpasning Våre produkter tilbyr uovertruffen evne til å være tilpasset spesifikke applikasjoner og markeder. Ytterligere funksjoner og funksjoner kan spesifiseres og implementeres og spenner fra enkle til komplekse krypterings - og meldingsfunksjoner. Sertifisering Dette produktet er fullt testet og sertifisert til relevante internasjonale standarder og produktspesifikasjoner (FCC (USA), Industry Canada og R038TTE (CE) Type Approval). AIS AtoN Carbon Type 1 038 Type 3 AtoN Funksjoner Type 1 og Type 3-alternativer tilgjengelig Støtter konfigurasjon ved VDL-kommandoen Tilkoblingsalternativ tilgjengelig Tilpassbar sensorgrensesnitt Virtual AtoN-støtte Dimensjoner: 284 x 180 mm (H x D) Vekt: 1,2 kg Elektrisk 12 til 24VDC Strøm Forbruk: Type 1 AtoN (FATDMA) mindre enn 0,09Ahday Strømforbruk: Type 3 AtoN (RATDMA) mindre enn 0,8 Ahday (med 3 minutters posisjon rapporteringsfrekvens) Grensesnitt grunnleggende AtoN (TR TRS) USB (for konfigurasjon) IEC61162-1 porter: To (NMEA0183) ved 38400 baud Logikknivå IO-linjer: 5 konfigurerbare Grensesnitt via valgfritt sensorgrensesnitt (TRS) Fem isolerte digitale innganger To isolerte analoge innganger 0 til 36VDC Tre ikke-isolerte analoge innganger To relé-drivenheter Utgang Analog strømforbruk (opptil 5A ) Fem ikke-isolerte logikknivå inngangsutgangskanaler NMEA0183 (IEC61162-12) port To RS232 porter konfigurerbare baudhastigheter SDI-12 grensesnitt VHF Transceiver Transmitter: x 1 mottaker. x 2 Frekvens: 156.025 til 162.025MHz i 25KHz trinn Utgangseffekt: 1W, 2W, 5W eller 12,5W Kanalbåndbredde: 25KHz Kanalstrinn: 25KHz Modulasjonsmodus: 25KHz GMSK (AIS, send og motta) Bithastighet: 9600 bs (GMSK) Mottaker følsomhet: AIS AtoN Express Type 1 Produktkode. 418-0012 Fullt sertifisert og integrert Type 1 AIS AtoN med internt oppladbart batteri. Designet for rask og enkel distribusjon på selv de minste bøyene. Kunne operere i over 5 dager mellom ladninger eller koble direkte til en ekstern strømkilde for permanente installasjoner. Unikt, sikker hurtigbrakett-system. Sertifisert Type 1 AIS AtoN Integrert og beskyttet GPS 038 VHF-antenner Internt oppladbart batteri Ultra lavt strømforbruk Tilpasning SRT-produkter gir uovertruffen evne til å tilpasses for spesifikke applikasjoner og markeder. Ytterligere funksjoner og funksjoner kan spesifiseres og implementeres og spenner fra enkle til komplekse krypterings - og meldingsfunksjoner. Sertifisering Dette produktet er fullt testet og sertifisert til relevante internasjonale standarder og produktspesifikasjoner (FCC (USA), Industry Canada og R038TTE (CE) Type Approval). AIS AtoN Express Type 1 AtoN Funksjoner Type 1 FATDMA-operasjon Melding 21 overføring Dimensjoner: 375mm x 67mm maks. (H x D) Vekt: 350 g (kun AtoN Express-enhet) Monteringsbrakett: Min maks polediameter 8211 25 mm til 55 mm Elektrisk strømforsyning: Bygget i 2100 mAh litium-ion batteripakke Driftstid: Opptil 5 dager drift ved 5 minutters rapporteringsintervall Valgfritt: Ekstern strømforsyning (12 til 24VDC) Strømforbruk: Ekstern strømforsyning AIS Klasse A 8211 A100 AIS Klasse B B300 SKAL LØSES SOM Produktkode. TBA Em-trak B300 AIS klasse B tilbyr en unik kombinasjon av seighet og ytelse som er ideell for bruk i harde kommersielle marine miljøer. Etter femten år med å skape marinelektronikkprodukter, forstår vi de harde realitetene i det kommersielle havmiljøet. B300 er konstruert og produsert spesielt for å fungere pålitelig og sikkert under disse forholdene, samtidig som den leverer best i klasse AIS-mottak og overføringsytelse. Produktoversikt Fullstendig sertifisert AIS klasse B Vanntett IP67-sertifisert Støt - og vibrasjonsbeskyttet Lavt strømforbruk Mottar og behandler alle AIS-meldingstyper Stille modusfunksjon Flere grensesnitt: NMEA0183, NMEA2000 sikrer kompatibilitet med plug-and-play med de fleste skjermer. Intern GPS-antenne betyr at en ekstern GPS antenne er valgfritt Valgfri anti-manipulasjon og sikkerhetsfunksjoner B300 kan forbedres og tilpasses for å møte et bredt spekter av spesifikke bruker - og regionale krav. Anti-tamper-kryptering Konfigurerbar frekvens og kanaler Konfigurerbare SO og CS-driftsmoduser Tilpasset AIS-meldinger Variabel overføringsevne ABSEA satellittdeteksjonsforbedringsteknologi for utvidet sporing av sporing AIS klasse B B300 Mål: 140 x 100 x 50 mm (D x B x H) Vekt: 280g 12 eller 24V DC Strømforbruk: 150mA 12VDC, AIS klasse B B100 Produktkode. 411-0001 Em-trak Klasse B AIS B100 er en internasjonalt sertifisert, fullverdig, høy ytelse klasse B AIS Transceiver. Små, lyse og med flere grensesnitt som NMEA2000, NMEA0183, USB og SD-datakort, er em-trak AIS Class B100 enkelt å installere og konfigurere. Klasse B AIS B100 sender samtidig og mottar alle AIS-meldinger i sanntid, og kommer som standard med skjult modusfunksjonalitet (send onoff). Ingen kompromiss ytelse og kvalitet til en rimelig pris. Produktoversikt Rmax-teknologi for høy ytelse. Liten og lett. Stille modusfunksjoner. Høy kvalitet, konstruert til å vare. SD-kort for datalogging. NMEA2000 og NMEA0183. USB, PC og Mac-tilkobling. AIS B100 er et hjelpemiddel for navigering og må ikke påberopes for å gi nøyaktig navigasjonsinformasjon. AIS er ikke en erstatning for våkne menneskelige utkikk og andre navigasjonshjelpemidler som Radar. Utførelsen av B100 kan være alvorlig svekket hvis den ikke installeres som beskrevet i brukerhåndboken, eller på grunn av andre faktorer som vær og eller i nærheten av sendeenheter. Kompatibilitet med andre systemer kan variere og er avhengig av tredjepartssystemer som gjenkjenner standardutgangene fra B100. AIS klasse B B100 Størrelse 116mm x 115m x 37mm Vekt 150g 12 eller 24V DC (9,6-15,6V) Strømforbruk AIS Klasse B 8211 Identifikator I100 Produktkode. 417-0001 Em-trak AIS I100 Identifier er en fullt integrert Identifier Class BCS-kompatibel fartøy som sporer AIS-transceiver. Em-trak AIS I100 Identifier har både GPS - og VHF-antenner integrert i et sikkerhetsforseglet, IP68 vanntett, robust skall. Strøm kan leveres fra fartøyet eller uavhengig av eget internt oppladbart batteri som gir opptil 7 dager kontinuerlig drift mellom ladningene. Flere sikkerhets - og anti-manipuleringsfunksjoner samt et sikkert 6 måneders reisedatabasefunksjonalitetsalternativ, gjør identifikatoren ideell for maritime sikkerhetsrelaterte applikasjoner. Produktoversikt Liten og lett. Forbedrede sikkerhetsfunksjoner. Robust design sikrer operativ ytelse. Sikrer AIS-systemets integritet. Kan konfigureres. Fleksible strømalternativer. AIS klasse B 8211 Identifikator I100 Dimensjoner: 350mm x 63mm maks diameter Vekt: 250g (kun identifikasjonsenhet) Monteringsbrakett min maks pole diameter: 25mm til 55mm Bygget i 2100mAh litium-ion batteripakke Opptil 5 dager driftstid (avhengig av konfigurert rapportering hastighet) Ladetid: 5 timer Ladestasjon levert med universell inngang Vekselstrømadapter Konfigurasjon Batchkonfigurasjon kan utføres ved produksjon på forespørsel InterfaceConnectors Ladestyring og konfigurasjonskontakter er innebygd i Identifier VHF Intelligent Transmitter Sender x 1 Mottaker x 1 (kun for bærersensor) Frekvens: 156.025 til 162.025 MHz i 25kHz trinn Utgangseffekt: 1W EIRP Kanalbåndbredde: 25KHz Kanalstrinn: 25KHz Modulasjonsmoduser 25KHz GMSK (kun AIS, TX) Bitrate 8211 9600 bs (GMSK) GPS-mottaker (AIS Internal) IEC 61108-1 Ed. 2.0-kompatibel 50-kanals mottaker WAAS EGNOS aktivert for bedre stillingsnøyaktighet Utformet for å være kompatibel med følgende standarder: IEC60945 Edn 4.0 8211 Miljøkrav Beskyttet ITU-RM.1371-3 8211 Universell AIS Tekniske Egenskaper IEC61108-1 8211 GPS-mottakerutstyr I100-vilkårlig krever lokal radio godkjenning og sertifisering av relevante myndigheter. AIS Klasse B 8211 Identifikator I100 Leveres med: Polmonteringsbrakett Ladestasjon med nettadapter Brukerhåndbok og hurtigstartguide AIS Klasse B B212 (2W12W) Produktkode. 410-0005 B212 gir full AIS klasse B-funksjonalitet med sofistikert konfigurerbar overføringseffekt på 2W eller 12W for å forbedre rekkevidden. Vedlagt i en IPx7 robust kabinett, tilbyr B212 den ultimate profesjonelle AIS-enheten. B212 kan konfigureres til å overføre til enten standard 2 W eller 12 W transmisjonskraft for å sikre maksimal AIS-sendingsområde. Em-trak B212 har NMEA0183 tilkobling og proAIS konfigurasjonsverktøy for enkel installasjon og oppsett. Brannhemmende, vanntett plasthylster av marine klasse garanterer lang levetid og ytelse selv i de vanskeligste miljøene. Produktoversikt Teknologi for høy ytelse. Liten og lett. Robustt vanntett kabinett. Høy kvalitet, konstruert til å vare. NMEA0183 038 RS232 x2. AIS B212 er et hjelpemiddel for navigering og må ikke påberopes for å gi nøyaktig navigasjonsinformasjon. AIS er ikke en erstatning for våkne menneskelige utkikk og andre navigasjonshjelpemidler som Radar. Utførelsen av B212 kan være alvorlig svekket hvis den ikke installeres som beskrevet i brukerhåndboken, eller på grunn av andre faktorer som vær og eller i nærheten av sendeenheter. Kompatibilitet med andre systemer kan variere og er avhengig av tredjepartssystemer som gjenkjenner standardutgangene fra B212. AIS klasse B B212 (2W12W) Dimensjoner: 215mm x 185mm x 67mm (transceiver) Vekt: 2,4kg (inkludert emballasje) 12V DC (9,6-15,6V) Strømforbruk: 4W gjennomsnitt, toppstrøm 5A Datagrensesnitt NMEA0183 38,4k baudutgang RS232 38,4k baud bi-directional x2 Koblinger VHF-antennekontakt SO-239 GPS-antennekontakt 8211 TNC RS232 datakoblinger Kvinnelig 9-veis D-type VHF Transceiver Transmitter x 1 Mottaker x 2 (en gang delt mellom AISDSC) Frekvens: 156.025 til 162.025 MHz i 25KHz trinn Utgangseffekt 33dBm 1,5 dB 41dBm 1,5 dB Kanalbåndbredde: 25KHz Bitrate 9600 bs GMSK 038 1200 bs FSK RX følsomhet AIS mottaker R100 Produktkode. 412-0001 Em-trak AIS R100 er en høy ytelse med tokanals AIS-mottaker som gir overlegen ytelse. AIS R100 er en integrert enkel plug-and-play-kompatibilitet med de fleste kartplottere og PCer, og AIS R100 mottar og dekoder alle AIS-meldinger i sanntid. Avansert Rmax-teknologi sikrer at AIS R100 kan se flere fartøy i et større område samtidig som det sparer vitalt om bord. Produktoversikt Rmax-teknologi for høy ytelse. Liten og lett. Enkel å bruke, konfigurere og nyt. High quality, engineered to last. Decodes every AIS message in real time. USB, PC and Mac connectivity. AIS Receiver R100 Size 116mm x 115m x 37mm (4.56 x 4.52 x 1.45 inches) Weight 120g 12 or 24V DC Power consumption 90mA nominal at 12V Data Interfaces USB NMEA0183 38.4k baud output (AIS data and multiplex output) NMEA0183 4.8k baud input (multiplex input) Connectors 12 pin NMEA0183 and power VHF Antenna connector SO-239 USB mini-B VHF Receiver Receiver 1 frequency: 161.975 MHz Receiver 2 frequency: 162.025 MHz Channel bandwidth: 25kHz Modulation mode: 25kHz GMSK Bit rate 9600 bs RX sensitivity The AIS R100 is an aid to navigation and must not be relied upon to provide accurate navigation information. AIS is not a replacement for vigilant human lookouts and other navigation aids such as Radar. The performance of the R100 may be seriously impaired if not installed as instructed in the user manual, or due to other factors such as weather and or nearby transmitting devices. Compatibility with other systems may vary and is reliant on the third party systems recognizing the standard outputs from the R100. AIS Receiver R100 Supplied with: 2m (6.5ft) power and NMEA0183 data cable 1m USB cable User manual and quick start guide Mounting screws Antenna Splitter S100 Product Code. 416-0013 The em-trak AIS S100 Antenna Splitter allows your Class B AIS and VHF radio to share a single antenna. The em-trak AIS S100 Antenna Splitter, has patented technology to ensure performance and integrity of both devices whilst our Clear-Call technology guarantees priority for your VHF radio in all circumstances. Ideal for AIS installations where an existing VHF antenna is already installed. Proven performance that you can rely upon. Product Overview Simple to install. Rapid switching ensures no loss of messages. Enhanced safety features. Small and lightweight. High quality, engineered to last. Antenna Splitter S100 Overall dimensions 8211 120mm x 80mm x 50mm SO-239 socket for VHF antenna connection SO-239 socket for VHF radio connection BNC socket for AIS transponder connection 12 to 24VDC (abs. max 9 to 32V) Current draw AIS Coast Station Product Code. 423-0001 (Transceiver) A high performance networked AIS Coast Station. Developed by SRT Marine Technology, the AIS Coast Station provides a flexible high performance networked AIS solution. The Coast Station provides full network connectivity and streaming of received AIS messages to a remote location. Tested to the highest specifications the Coast Station is suitable for deployment as part of core AIS infrastructure worldwide. The innovative SRT AIS Coast Station is ideal for creating AIS networks of any size. Part of the all new SRT System Solutions. Ease of installation, use, optimum performance and reliability come together in the SRT AIS Coast Station. High performance AIS receivers combined with a flexible network interface enable streaming of real time AIS data to multiple locations on remote or local networks. Available as a transceiver station operating as an AIS AtoN. Compact and easy to install 038 configure. Data can be streamed to multiple remote locations enabling redundant system implementation. With wired and wireless internet connectivity. Feeds directly to designated IP addresses. In receive only mode it is suitable for essential coastal monitoring applications with reception and streaming of all AIS messages. The AIS AtoN transceiver extends its capability with AIS transmissions marking the location of the Coast Station as an AIS Aid to Navigation. It can also be configured to transmit multiple synthetic AIS AtoN targets marking offshore structures or hazards. Remote configuration of the AIS AtoN can be enabled when the Coast Station is integrated into a private network. AIS Coast Station Dimensions: 140mm x 130mm x 35mm Weight: 500g (main unit only) Power consumption AIS SART100 Product Code. 409-0018 The em-trak AIS SART100 is an internationally certified (Wheelmark) search and rescue transponder. The em-trak AIS SART100 is quality engineered to be stored undisturbed for up to five years and be instantly operational in the event of an emergency. Each unit is supplied as standard with bulk head mounting bracket, grab bag and mounting pole. Extremely rugged, the SART100 will not let you down when you need it most. Product Overview Advanced technology maximises range. High quality, designed to last. Designed to operate in the harshest environment. Small and lightweight. Flexible mounting options. Internationally certified. AIS SART100 Dimensions: 381mm x 67mm max diameter Weight: 250g Internal non-hazardous Lithium battery with 5 year storage life Minimum 96 hour operating time GPS Receiver 50 channels IEC 61108-1 compliant Cold start time typically AIS Tester M1 The AIS test functions include AIS VDLDSC, Pilot Plug and NMEARS422 external sensors evaluation. The AIS Tester M1 operates on AIS1 (Ch87B), AIS2(Ch88B) and DSC(Ch70) and performs the required AIS Class A tests in accordance with Guidelines on annual testing of the AIS unit MSC.1Circ.1252 and IMO Resolution MSC.308(88) (SOLAS Chapter V Regulation 18.9). It is designed in accordance with the relevant standards and recommendations. Designed to perform AIS Class A, AIS Class B, AIS Base Station, AIS AtoN, AIS SAR, AIS Receivers and AIS SART operational tests. It is a conveniently sized battery operated hand held unit with LCD Display. Test results can be displayed on the LCD. Test results can also be saved to non-volatile memory for further processing (download to PC, Laptop and generate test reports). Results for up to ten test sessions (10 x AIS transponders) can be saved at a time. No GPS is required. A proprietary RATDMA slot-synchronizing algorithm is used to generate VDL and VDL interrogation messages. The AIS tester is used worldwide by ship radio surveyors, classification societies, administrative authorities and AIS equipment installers. Poll, receive and evaluate data from AIS transponders Simulate AIS data transmissions, including ships name, position, course, speed, length and beam, etc. Poll information on Channel 70 Simulate NMEA data transmissions Frequency measurements Channel AIS1 (161.975 MHz) Channel AIS2 (162.025 MHz) Channel DSC (156.525 MHz) Power measurement Channel AIS1 (161.975 MHz) Channel AIS2 (162.025 MHz) Channel DSC (156.525 MHz) AIS Tester M1 Signal Generator Output Power: 2mW (1,0.5 mW) AIS frequency: 161.975,162.025 MHz AIS dual channel operation: AIS1 038 AIS2 AIS modulation: FM-GMSK AIS data rate: 9600 bitssec DSC frequency: 156.525 MHz DSC modulation: FSK (V23) DSC data rate: 1200 bitssec AIS 038 DSC channel spacing: 25 kHz Receivers (2 x AIS, 1 x DSC) AIS frequency: 161.975, 162.025 MHz (AIS1 038 AIS2) AIS dual channel operation: AIS1 038 AIS2 AIS data rate: 9600 bitssec AIS sensitivity: -47 dBm (ANT BNC) DSC data rate: 1200 bitssec DSC frequency: 156.525 MHz DSC sensitivity: -37 dBm (ANT BN C) AIS 038 DSC channel spacing: 25 kHz AIS VDL messages Encodedecode: 1,2,3,4,5,9,11,14,18,19,21,24 Interrogation (encode): 3,4,5,9,11,18,19,21,24 DSC (encodedecode): Test signal 1 (IEC61933-2) (decode only AIS SART message) IO Interface NMEA: Output: VDM 038 VDO NMEA: Terminal Input (displays first 32 characters) IO Interfaces Presentation: RS232 38400 bitssec Pilot Port: RS422 38400 bitssec NMEA terminal: RS422 4800-38400 bitssec Design reference standards ITU. R M.1371 IEC61993-2 IEC62287-1 IEC61162-12 EN50081-1 EN50082-1 EN55022 EN61000-4-2 EN61000-4-3 IEC62320-1 IEC62320-2 IMO SNCirc.227 MSC.74(69), Annex 3 AIS Tester M1 Supplied with AIS Tester M1 Attenuator PC Cable (USB-A Type) 1.5m PC Cable (DB9 to NMEA) with open wires RF Cable TNC-TNC RF Cable BNC-BNC RF Connector BNC-UHF Antenna (helicalrubber-duck) (used for radiated tests) Technical Description and User Manual Software and software users guidemanual (to be downloaded from website) AIS Tester M1 406MHz Beacon Tester The 406MHz SARSAT Beacon Tester is designed to check the maritime emergency radio beacons operating via COSPAS-SARSAT system such as Emergency Position Indicating Radio Beacon (EPIRBs). The 406MHz Beacon Tester is specified service equipment and reliable test solution for ship surveyors, beacon suppliers, classification societies and administrative authorities. The 406MHz SARSAT Beacon Tester provides accurate, independent validation of the operation of COSPAS-SARSAT distress beacons in a volume of: annual test requirements shore-based maintenance under IMO Circular 1040 and other resolutions requirements fast check after beacons encoding or installation 406MHz Beacon Tester can receive the transmission from any 406 MHz COSPAS-SARSAT beacons of any manufacturer transmitting either in test mode or in real alert emergency mode Additional, the tester provides the reception and check of 121,5MHz home transmitter signal The signal can be received through the broadcast by means of antenna or the tester can be connected directly by means of cable through a suitable attenuator (option). The tests can be performed in any room if the TEST MODE of distress beacon is used. Radiated tests in real alert emergency mode should be carried out using screened room (or enclosure) only. It is very simple to check the distress beacon operation by means of 406MHz SARSAT BEACON Tester. Turn on the tester and then turn the beacon to TEST mode. Make sure that there is at least 3 meters (15 meters max) distance between the tester and the beacon, and make simple actions to carry out the test procedures. The tester will receive the signal, measure the frequency meanings, power level in all channels, signal duration, calculate and compare the BCH code and finally decode all emergency information automatically. The tester provides demodulation and decoding of the emergency information and displays on your choice the - code (15 Hex ID or the message 1-112 bit) as well as all decoded information in text view with all measured parameters. The BCH code is calculated and compared with the received one and the result is displayed. All data will be saved in memory for further processing, 10 memory blocks are available. All emergency data can be viewed on the testers LCD or can be transmitted to PC for procession. Since it is crucial for the beacon ID to be registered with the national authorities, the 406 MHz SARSAT BEACON Tester provides an easy means to verify the ID after installation or reprogramming. The tester allows to perform the measurement of beacon parameters by means of standard external antenna (from 3 to 15 meters), as well as via high-frequency cable and attenuator connection. Note: attenuator is required for power level measurements, otherwise the power level will be only estimated. The tester is lightweight, hand-held and user-friendly in usage, has keyboard and LCD with backlight. The tester power supply is performed by 4 AA batteries 1,5V, as well as by external DC source with voltage 4,57V and load current no less than 300 mA. This tester can be used for testing of personal locator beacons (PLB) or any other device (SSAS, SVDR, VDR) operating within COSPAS-SARSAT system. All 406 MHz COSPAS-SARSAT protocols will be decoded Reception the signal within the range of 406.020406.040 MHz frequencies Easy and quick audio-control of the sweep signal presence on 121,5 MHz frequency Internal database of received messages with possibility to save upto 10 results Easy connection to PC, laptop, notebook to process the stored data Windows user friendly desktop application for database storage and review, process and test reports printout Long life batteries, easy replace Easy recalibration without returning back to factory 1 year warranty Connection to Computer After all tests are done usually it is required to process the measured data, prepare and print the test reports. Thus the 406MHz tester can be easily connected to any PC or laptop. The connection is carried out by means of standard USB A-USB A cable and special software available on this website. The minimal requirements are Microsoft OS, such as Windows XP, Windows Vista or Windows 7 and at least 1 USB port. No special hardware configuration is required. Specific FTDI driver should be installed for proper connection. It can be downloaded at our web-site as well. It is very simple to connect the tester to PC. Connect one side of the cable to tester and other to PC. Then install the drivers following the standard Windows wizard. After the driver is installed run the software. No installation is required. Just run the executive file and press DOWNLOAD MESSAGE button. All saved data will be transferred to PC. 406MHz Beacon Tester Technical Description The SARSAT tester performs the following: reception, demodulation and decoding of the emergency information transmitted on channel 406 MHz frequency measurement of 406 MHz signal in range of 406.020406.040MHz with accuracy to 500 Hz audio-control of the sweep 121,5 MHz signal presence in range of 12150010 kHz power level measurement on 406 MHz channel within the range 19 43 dBm or 0,08W 8211 20W with accuracy to 3,0 dB by means of antenna and 0,5 dB by means of attenuator power level measurement on 121.5 MHz channel within the range 13 20 dBm or 20-100 mW with accuracy to 3,0 dB by means of antenna and 0,5 dB by means of attenuator estimation of the positivenegative phase deviation of modulated signal with accuracy to 2,8 measurement of total transmission time of 406 MHz signal with accuracy to 0,2 measurement of unmodulated carrier duration of 406 MHz signal estimation of the equivalent radiated power of 406 MHz signal through broadcast Designed to operate at the temperature range from 0C to 45C and relative air humidity should be no more than 95, which is determined by used LCD. The tester power supply is performed by 4 AA batteries 1,5 V, as well as by external DC source with voltage 4,57 V and load current no less than 300 . The tester is power supplied by USB cable when connected to computer or net USB adapter. Continuous battery operation time is approxamitly 6 hours. 406MHz Beacon Tester Supplied with: 406MHz BEACON Tester Antenna PC cable (USB A USB A 1.5m) 4 AA batteries Technical description and operation manual (English) Device packing Software and software users manual (available at our website) 406MHz Beacon Tester SART Tester 9GHz The International Maritime Organization requires that all GMDSS equipment is maintained to ensure it meets the appropriate performance requirements. In the event of test failure, ships maybe detained in Port. The 9GHz Search and rescue radar transponders (RADAR-SART) is important safety device and it must be checked regularly, annually or during shore-based maintenance. The SART Tester is designed to provide accurate, independent validation of the operation of any Radar-SART in accordance with the requirements of SOLAS 8211 7488 and other local classification authorities. The SART Tester is specified equipment for ship surveyors, classification societies and administrative authorities. The SART Tester allows ensuring the SART meets the appropriate performance requirements. The SART Tester is portable and easy in use. It is far more effective and reliable than the primitive self-test function offered by any SART. The test results shown on LCD display or printed make easy the further analysis of the SART efficiency. NATO Serial Number: 6625-12-379-2933 It is very simple to check RADAR-SART operation by means of SART Tester. Turn on the tester and then turn on the RADAR-SART. Make sure that there is at least 1,5 meters distance between the tester and the SART and make simple actions to carry out the test procedure. The SART Tester will receive the RADAR-SART signal, measure the frequency carrier, signal duration, frequency sweep number and estimate the power level of emitted signal. The time of one measurement cycle does not exceed 2 minutes. All data will be saved in memory for further processing. The measured data can be viewed by means of built-in LCD or can be transferred to any PC or laptop. The tester is lightweight, hand-held and user-friendly in usage, has keyboard and LCD with backlight. The tester power supply is performed by built-in rechargeable power supply unit. All manufacturers RADAR-SART can be tested Reception the signal within the range of 91409560 Mhz frequencies Easy and quick audio-control of the sweep signal presence Internal database of received messages Easy connection to PC, laptop, notebook to process the stored data Windows user friendly desktop application for database storage and review, process and test reports printout Long life batteries, easy replace Easy recalibration without returning back to factory 1year warranty SART Tester connected to Computer After all tests are done usually it is required to process the measured data, prepare and print the test reports. The RADAR-SART Tester can be easily connected to any PC or laptop. The connection is carried out by means of special cable included in standard delivery set and special software available on this website. The minimal requirements are Microsoft OS, such as Windows XP, Windows Vista or Windows 7 and at least 1 physical COM-port. No special hardware configuration is required. It is very simple to connect the tester to PC. Connect one side of the cable to tester and other to PC. No software installation is required. Just run the executive file and press DOWNLOAD MESSAGE button. All saved data will be transferred to PC. SART Tester 9GHz Technical Description The SART Tester performs the following: automatic measurement of SART parameters. The time of one measurement cycle does not exceed 2 minutes measurement of response signal carrier frequency within the range 91409560Mhz measurement of response signal duration within the range of 50150mcs indication of response signal power level within the range of r300950mW 1 cycle operation time without recharging is not less 7 hours automatic monitoring of checked parameters with displaying them on LCD and connection to PC for further processing storage of 10 measured parameter blocks in the nonvolatile memory The current consumption of the device power supplied by batteries (built-in battery 6 V) in standby mode is AIS Software 8211 GEOVS Featuring 8211 3D Visualisation Technology GEOVS is our range of visualisation and network solutions providing a unique and powerful perspective of any marine domain. Converting information from multiple sensors, such as AIS and Radar into a real time digital 3D environment that you can manipulate and control. We provide customers with complete system solutions. With access to the complete technology and product portfolio, coupled with unmatched knowledge and experience, our ability to deliver innovative and customised solutions is unrivalled. Our expertise is in providing authorities with solutions to their maritime domain monitoring requirements. From creating a control system for the smallest waterway or port to a national scale system tracking all vessels within your EEZ, our solutions can create a robust and fully interoperable system solution. GEOVS Controller A full maritime domain control room solution incorporating our unique visualisation technology. Full control of your network with administration control features and functions as well as a full array of data display and manipulation features and functions. GEOVS Hub A robust and secure central database solution for data generated by multiple networked sensors. Provides a single secure repository of data which can be accessed by authorised users via the GEOVS - Controller and Viewer platforms. GEOVS Viewer The ultimate in maritime domain awareness visualisation technology. Uniquely intuitive real time 2D and 3D display of AIS and other data. Designed to securely connect to the central data store (hub). AIS Fleet Tracking Introduction Maritime domain awareness systems improve efficiency, safety and security. Automatic Identification System (AIS) is a major technological step forward, providing a reliable, globally adopted communication platform to deliver applications that benefit many market segments. This includes protecting and optimizing activities in your Exclusive Economic Zone (EEZ). Affordable fleet monitoring Implementing a customised vessel tracking system within available budget. Giving authorities control of their fleet Our vessel tracking system is designed to offer affordable, yet guaranteed fleet monitoring. The use of multiple technologies permits our system to be easily deployed along any coastline no matter the availability of coast monitoring locations minimum cost, maximum functionality. Rugged Vessel Transceivers We offer a wide range of vessel transceivers suitable for installation on any vessel of any size or type. Each offers a wide range of security, installation and other configurable options to enable an optimised, proven and reliable solution that are practical for large or small scale rollouts. Intelligent System Architecture Our system merges terrestrial AIS and satellite sourced data transmitted by your vessels into a secure, powerful database located at a site of your choosing. Intelligent and highly configurable, our core system architecture is robust and scalable to suit your specific requirements. Advanced display technology Our advanced, intuitive and digitally enhanced 2D and 3D display solutions enable you to quickly make sense of the monitoring data, highlighting activities and areas which are of interest to you. This all translates into enhanced maritime domain awareness. How it works Our vessel tracking system offers guaranteed real time coverage, enabling you to track any vessel anywhere, any time and with complete integrity at an affordable cost. This proven system offers you a guaranteed level of performance to suit your budget, in terms of how often the status of any given vessel is updated. This places you in full control of both your marine domain and your budget. Our system achieves this through the seamless fusion of terrestrial AIS and satellite technologies and built in vessel transceiver and system intelligence, automatically configuring themselves to minimise your operating costs. Guaranteed service level You determine how often each vessel, or group of vessels, provide a status report. The system then intelligently guarantees this service level. Du er i kontroll. The system is modular and highly configurable. It can be scaled from a single port or strategic area to a national fleet tracking system across an entire EEZ and beyond. Du bestemmer. Configurable Next generation, intuitive digital display technology combined with configurable features allows the system to be customised for your specific requirements. Have what you want Key Features and Functions Our system offers a wide range of features and functions built around a stable core data processing system. These can be changed, configured and refined to suit individual requirements. Advanced real time 3D display of your marine domain Traditional chart display Comprehensive vessel data, images and owner database Historical tracking records and replay GEO (software) fence alerts Dynamic vessel filtering Activity analysis tools Vessel polling and remote over the air interrogation capability Guaranteed service level Multiple user access to data Encrypted transmissions option for total security AIS Fishing Fleet Tracking National fishing fleet monitoring system A Ministry of Agriculture required a cost effective and operationally viable system to reliably track and monitor the national fishing fleet. The system needed to deliver benefits for the fishermen and the authorities to create a win win situation within a tight budget. With approximately 15,000 fishing boats, thousands of kms of coast line and an EEZ (exclusive economic zone) extending to tens of thousands of square kilometres there were a number of challenges to overcome. The authority had pre-determined that Automatic Identification System (AIS) technology offered the optimal combination of reliability, functionality and cost and above all was an IMO approved and sanctioned vessel tracking technology. Our customer support team worked with the customer and the authority to create a system specification which would deliver the required functionality. As is normal with large national systems, one of the major challenges was the inability for AIS Coast Stations to be installed along the entire coast due to geographical challenges which made this impractical. Also various islands and headlands created reception black spots. This was overcome through the deployment of ABSEA enabled Identifier AIS Transceivers which enabled a percentage of the transmissions to be detected from the exactEarth AIS satellite network and fused with data collected from the terrestrial based coast station network. SRT created a modular system solution for the customer made up of: ABSEA enabled Identifier AIS Transceivers, with internal VDR functionality, to be securely fitted to each boat Coast Stations to be installed wherever practical along the coast line to receive all AIS transmissions within range of the antenna in real time A feed of satellite data, containing live and recent history location information with a once every 4 hour update rate The GeoVS-HUB database solution to receive, process and store all information from coast stations and satellite A range of GeoVS VIEWER licenses which enable the data to be viewed in real time on 2D charts and in enhanced real time 3D digital reality The architecture of the proposed system will allow the customer to build their system gradually over time in accordance with their annual budgets. The first step has been to complete a small installation to prove and characterise the system which was followed by the commencement of the national rollout. The customer benefited from our expertise in AIS technologies and MDA systems coupled with access to a complete range of products which were used to build the specific customised solution their national authority wanted. The availability of ABSEA enabled satellite AIS data at a fraction of the cost of traditional non AIS satellite technologies was a critical system differentiator as it enabled the authority to monitor any fishing vessel fitted with a transceiver across their entire EEZ. AIS Satellite Tracking ABSEA (Advanced Class B Satellite Enabled AIS) provides the ability to track any vessel equipped with a special Automatic Identification System (AIS) identifier created with unique technology from our partners at SRT Marine System Solutions. The transmissions from these unique identifiers will be reliably received by the exactEarth global satellite network. For more information about ABSEA or the Identifiers, please contact our sales team at: infomaritec. co. za AIS is a Very High Frequency (VHF) technology primarily optimised and designed for high intensity terrestrial-based tracking with reliable range typically limited to approximately 50 nautical miles. High powered Class A type transceivers are able to be tracked globally by the existing exactEarth AIS satellite network, however due to a variety of complex reasons, transmissions from standard Class B and Identifier type devices cannot currently be reliably tracked from space. The reception of Class B units from space has been traditionally hindered because Class B units are designed to always show deference to Class A devices. Class B units transmit less frequently at a lower power level. As Class A populations increase within a satellite footprint, the Class B transmissions become indistinguishable from the general noise floor. By utilising patented Satellite AIS techniques coupled with SRT technology, ABSEA allows terrestrial and satellite tracking of these small vessels without requiring expensive equipment and per-bit message charges for the ship owner. exactEarth and SRT have now developed a unique technology called ABSEA which, when embedded within these standard low-powered AIS transceivers, enables their transmissions to be consistently received by exactEarth satellites. This allows wide-area tracking of these vessels and also enables the provision of valuable supplementary AIS tracking data to existing terrestrial networks with limited coverage. Combining the efficiency of SRT8217s em-trak Identifier with the most advanced Satellite AIS technology available, ABSEA represents the most cost-efficient and comprehensive solution to monitor all of the worlds shipping, regardless of vessel size and location. The first ABSEA-enabled products are expected to be deployed later this year. I believe that ANY trader can be successful on forex, and I get emails every day with success stories from guys in my betatester group who are using this robot and started making profit in just a few days: Here is just one of them. Jeff skriver: Systemet ditt var et øyeåpner for meg, Mark Ive kjøpte ganske mange ubrukelige e-bøker, roboter og kurs og bare mistet pengene. Den nøyaktige rapporteringen og det flotte systemet kommer til å skape monster buzz over hele nettet. Takk, takk Jeff. Jeg har hundrevis av andre positive kommentarer - du kan lese dem alle på denne siden under. Det er tid for å forvandle din handel fra forvirring til klarhet, og du vil bli overrasket over hvor enkelt og morsomt handelen kan være. Hvis du ikke får resultatene du er ute etter, stopp og la meg hjelpe deg. Jeg er fullt forpliktet til din suksess. Dvs hvorfor etter 1 år med live test med min private betatesting gruppe bestemte jeg meg for å tilby GPS Robot til en begrenset handel, som er ute etter et kraftig handelssystem. som virkelig fungerer. Bare klikk på den oransje ADD TO CART-knappen og sikre din kopi. Ved å bestille i dag, får du øyeblikkelig tilgang til disse pengene, og gjør GPS-robot, sammen med alt inkludert og ekstra bonuser, for eksempel gratis videoopplæringer, webinaropptak og dedikert støtte for bare 149 dollar, og det er 100 garantert. Bare klikk på den oransje ADD TO CART-knappen for å komme i gang, og få øyeblikkelig tilgang til GPS Trading Robot. Husk at hvis du ikke er helt fornøyd, får du full refusjon. Jeg er seriøs. Hvis GPS Robot av en eller annen grunn ikke hjalp deg med å nå dine mål, vil jeg gi deg pengene dine tilbake med null hodepine, problemer eller frustrasjoner. Hvilken annen handler kan gi deg et slikt løfte. GPS-roboten har allerede vist seg å være veldig lønnsomt for oss og alle våre betatestere. Nå har du sjansen til å bli en del av våre glade penger å lage familie Og husk med 60 dagers ClickBank pengene tilbake garanti - du kan se at det ikke er noen risiko i det hele tatt. For bare 149 får du øyeblikkelig tilgang til denne fantastiske roboten. Du har 60 dager til å bestemme om du er fornøyd med resultatene, så du har mer enn nok tid til å se om programmet fungerer for deg. Neste. Jeg vil at du skal klikke på den oransje LEGG TIL KORT-knappen nedenfor, fordi jeg vet for et faktum at du er seriøs om å tjene penger på forex og leve livet du alltid har drømt om. Ok, jeg gleder meg til å se deg på den andre siden Sikre din kopi av GPS Robot 3 NOW P. S. Fortsatt sitter her og venter på noe La meg spørre deg - Hvordan vil det i morgen være noe annerledes enn i dag hvis du ikke forandrer livet ditt, og glipp av muligheten til å leve livet du alltid drømte om. Så slo oransje ADD TO CART-knappen over og kom i gang I dag vil jeg virkelig at du skal gjøre det. Jeg vil virkelig at du skal være en del av vår pengeproduserende gruppe fordi jeg vet at GPS hjalp mange mennesker allerede, og det skal hjelpe deg Så hvorfor vente på å komme i gang, da du kunne få tilgang til hele denne handelsløsningen i dag og begynne å bruke det med en gang Husk - all risiko er på oss, og hvis du av en eller annen grunn ikke får de resultatene du prøver å oppnå - bare ta kontakt med supportteamet via telefon eller e-post, og vi vil refundere alt, nei spørsmål spurt. Nå er det din tur til å tjene seriøse penger på Forex. Hit oransje knappen over, og kom i gang i dag. Jeg kan ikke vente med å se deg i våre penger som gjør familie, og jeg kan ikke vente med å høre suksesshistorien din - så fortsett, klikk på knappen over, og jeg vil gi deg øyeblikkelig tilgang til den kraftigste handelsroboten akkurat nå. Takk igjen for å se på presentasjonen min, og jeg ser frem til å se deg på den andre siden. Se hva andre sier om GPS Forex Robot

No comments:

Post a Comment